Důležité informace

Reklamační řád

K zajišťování správného postupu při uplatňování a vyřizování práv občanů nebo právnických osob (dále jen „zákazník“) z odpovědnosti za vady služeb poskytnutých nebo obstaraných cestovní kanceláří vydává Cestovní kancelář FISCHER, a. s., (dále jen „cestovní kancelář“) tento reklamační řád.

Článek 1

Cestovní kancelář odpovídá za řádné a včasné poskytnutí objednané a potvrzené služby. Cestovní kancelář je povinna zákazníka správně a úplně informovat o rozsahu a podmínkách poskytovaných služeb.

Článek 2

Poskytování služeb cestovní kanceláře zákazníkům, odpovědnost za poskytnutí služby a právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby se řídí ustanoveními o zájezdu zákona č. 89/2012 Sb., občansky zákoník.

Článek 3

1. Jestliže zákazník zjistí, že služba poskytnutá cestovní kanceláří má vadu, může uplatnit své právo z odpovědnosti za tuto vadu (dále jen „reklamaci“).

2. Zákazník může reklamaci uplatnit písemně, anebo sdělit ústně do protokolu stvrzeného jeho podpisem. Zákazník může uplatnit reklamaci za svoji osobu a také za osoby, za které reklamované služby v rámci své smlouvy o zájezdu objednal.
V případě, že se jedná o vadu odstranitelnou, je zákazník povinen ve smyslu §§ 2900 až 2903 NOZ ve vlastním zájmu ústně nebo písemně uplatnit reklamaci neprodleně po zjištění vady u průvodce cestovní kanceláře v místě zájezdu (dále též „průvodce“ nebo „delegát“), aby mohlo být zabráněno škodě.

3. Po ukončení čerpání služeb má zákazník právo uplatnit reklamaci písemnou formou anebo podepsat protokol o ústním oznámení reklamace, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od skončení zájezdu, jinak právo zákazníka zaniká.

Článek 4

1. Zákazník má právo uplatnit svou reklamaci písemnou formou – v tom případě je nejvhodnější zaslat reklamaci na adresu sídla cestovní kanceláře, tj.: Cestovní kancelář FISCHER, a. s., Zákaznický servis, CITY EMPIRIA, Na Strži 65/1702, 140 62 Praha 4 případně má právo uplatnit svou reklamaci osobně v provozovnách cestovní kanceláře, kde reklamaci uplatní prostřednictvím sepsání reklamačního protokolu stvrzeného svým podpisem.

2. Doporučujeme, aby zákazník v reklamaci uvedl údaje potřebné pro identifikaci reklamovaných služeb, zejména č. obj. (smlouvy o zájezdu), předmět reklamace, tj. popis vady služeb včetně případných důkazů, a čeho se reklamací domáhá. Žádáme zákazníky, aby na svou reklamaci uváděli číslo účtu, na který má být zaslána případná kompenzace, popřípadě aby tento údaj sdělili co nejdříve cestovní kanceláři, aby takováto kompenzace mohla být zákazníkovi co nejrychleji zaslána.

3. Pracovník cestovní kanceláře, který je pověřen vyřizováním reklamací, je povinen ji vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace cestovní kanceláři, nedohodne-li se se zákazníkem jinak.

Článek 5

Reklamuje-li zákazník vadu služeb cestovní kanceláře v průběhu jejich poskytování u průvodce, může průvodce rozhodnout o reklamaci ihned. Jestliže není na základě uplatněné reklamace sjednána náprava ihned, pak má zákazník právo uplatnit svou reklamaci po svém návratu dle čl. 4 tohoto reklamačního řádu.

Článek 6

Pro vyřizování reklamací týkajících se zahraničních nebo tuzemských dopravních cenin platí příslušné tarifní předpisy dopravních organizací.

Článek 7

Zákazník má právo poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podávat informace, předkládat doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky co do jejich důvodu, podat upřesňující informace atp. Zákazník má ve smyslu §§ 2900 až 2903 NOZ, povinnost počínat si tak, aby mu následkem nevyužití práva uvedeného v tomto článku nevznikla škoda.

Článek 8

Vyřízení oprávněné reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady služby nebo doplnění služby a, je-li to podle charakteru služby možné, rovněž v poskytnutí náhradní služby.

Článek 9

S účinností od 01. 02. 2016 zavádí novela zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Subjektem věcně příslušným k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů vzniklých ze smluv o zájezdu je Česká obchodní inspekce. Řízení není zpoplatněno, zahajuje se na návrh zákazníka, který musí být podaný nejpozději do 1 roku ode dne, kdy zákazník uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u CKF poprvé. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem na možnost zakoupení zájezdu online je rovněž možné k řešení eventuálního sporu využít platformu řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporu online jsou uvedeny na adrese webgate.ec.europa.eu
Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1. 2. 2016, tímto dnem pozbývá platnosti Reklamační řád v původním znění.

Ski funtazie klub Ski Funtazie klub

dětský animační program
v českém jazyce

Skisets Zapůjčení lyžařského vybavení

objednejte si zapůjčení lyžařského a snowboardového vybavení v ČR a vyzvedněte si jej až ve středisku

Instruktor zdarma Lyžařský instruktor zdarma

služby profesionálních zahraničních, resp. českých instruktorů prestižních lyžařských či snowboardových škol

Aktuální sněhové zpravodajství Sněhové zpravodajství

aktuální sněhové zpravodajství z Alp
pravidelně aktualizujeme

Seznam našich poboček Seznam poboček NEV-DAMA

zájezdy zakoupíte na pobočkách
CK Fischer / NEV-DAMA

Do kdy budou v provozu vybrané lyžařské areály v Itálii?

20. 03. 2017

Aprica 18.04. 2017 (v provozu 58% skiareálu)
Arabba / Marmolada 09.04. 2017 (v provozu celý skiareál)
Bormio 18.04. 2017 (v provozu 92% skiareálu)
Cervinia / Zermatt 07.05. 2017 (v provozu celý areál)
Livigno 01.05. 2017 (v provozu celý skiareál)
Madesimo 18.04. 2017 (v provozu celý skiareál)
Madonna di Campiglio 16.04. 2017
Marilleva / Folgarida 09.04. 2017
Monterosa Ski 18.04. 2017 (v provozu 86% skiareálu)
Monte Bondone 08.04. 2017 (v provozu 72% skiareálu od 8,30 do 14,30 hod)
Santa Caterina 18.04. 2017 (v provozu celý skiareál)
Tonale 18.04. 2017
Val di Fiemme 17.04. 2017 (v provozu 91% skiareálu)
Val di Fassa 02.04. 2017 (v provozu 80% skiareálu)
Val Gardena 02.04. 2017 (v provozu 98% skiareálu)
Valle Isarco 02.04. 2017 (v provozu 90% skiareálu) 

Do kdy budou v provozu vybrané lyžařské areály ve Francii?

20. 03. 2017

Alpe d´Huez 23.04. 2017
Les Orres 17.04. 2017
Méribel / Mottaret 23.04. 2017
Risoul / Vars 17.04. 2017
Serre Chevalier 22.04. 2017  

V Brixentalu lyžují děti na jaře ZDARMA!

02. 02. 2017

Pokud si jeden z rodičů zakoupí skipas s platností nejméně 3 dní, obdrží všechny jeho děti do 15 let věku (ročníky 2001-2010) pro stejné časové období skipas zcela zdarma!
Platí pro pro celou oblast SkiWelt Wilder Kaiser – Brixental v období  11.3. – 2.4. 2017 a skipasy je nutné zakoupit v místě.

Možnosti reklamace a spory

09. 01. 2016

Dovolujeme si Vás informovat, že při zakoupení zájezdu online je rovněž možné k řešení eventuálního sporu využít platformu řešení sporů online. http://www.nev-dama.cz/dulezite-informace/moznosti-reklama-spory  

Náš tip na lyžařské zájezdy

Vybraná lyžařská střediska