NEV-DAMA a.s.

NEV-DAMA Cestovatelský slib

Jak to bude s mojí dovolenou?

Vážení klienti,
velice nás mrzí, že vzhledem k současné situaci a souvisejícím opatřením již došlo nebo může dojít ke změnám v rámci Vaší plánované dovolené.
Vaše zdraví a spokojenost jsou pro nás nejvyšší prioritou. Můžete se spolehnout, že o uhrazené finanční prostředky nepřijdete.
Nabízíme Vám následující řešení Vaší plánované dovolené:

Váš zájezd byl zrušen

Pokud původní zájezd nemůže být realizován, vrátíme Vám uhrazené platby ve formě voucheru na nový zájezd.

V souladu se zákonem LEX VOUCHER

Není jisté, zda se Váš zájezd uskuteční

V rámci programu NEV-DAMA Cestovatelský slib Vám nabízíme několik variant řešení. Záleží jen na Vás, pro kterou z možností se rozhodnete.

Nechte Váš zájezd v platnosti, to je v tuto chvíli to nejlepší, co můžete udělat.

Odjezd na dovolenou v termínu
do 21. 6. 2020
Změna destinace i termínu zdarma
za jakýkoliv zájezd z aktuální nabídky značek FISCHER a NEV-DAMA
nebo
Poukaz na nový zájezd
v hodnotě uhrazených prostředků s platností pro nákupy až do 31. 8. 2021
Odjezd na dovolenou v termínu
od 22. 6. 2020
Posunutí doplatku zájezdu
až na 30 dní před odjezdem pro dostatek času na Vaše rozhodnutí dle vývoje situace
Poukaz na nový zájezd
ve výši uhrazených prostředků, pokud se původní zájezd nezrealizuje

S Nev-Damou o dovolenou nepřijdete

Víme, že jste do výběru zájezdu investovali nejen peníze, ale také čas a energii. A přestože to současná situace nedovoluje, věříme, že Vám již brzy budeme moci vysněnou dovolenou dopřát. Ze všech sil pracujeme na tom, abyste si dovolenou užili podle svých představ hned, jak to půjde.

Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na společné cestování.

Vaše NEV-DAMA

Často kladené dotazy

Co naše klienty nejvíc zajímá

V jakém případě se mě týká zákon LEX VOUCHER?

Zákon LEX VOUCHER se uplatňuje na Potvrzení o zájezdu a Smlouvy o zájezdu s termínem zahájení zájezdu od 20. února 2020 do 31. srpna 2020 v těchto případech:
a) zákazník odstoupil od smlouvy před zahájením zájezdu, protože v místě pobytu, jeho okolí nebo na cestě do místa pobytu nastaly nevyhnutelné události,
b) od smlouvy jsme odstoupili my jako cestovní kancelář, jelikož jsme ho z důvodu mimořádných okolností nemohli zrealizovat.

Jak obdržím voucher?

Voucher Vám zašleme elektronicky, pokud nebudete požadovat jinak.

Můžu voucher odmítnout a požadovat proplacení zájezdu?

Ne. Voucher na nový zájezd, který Vám nabízíme v souladu se zákonem LEX VOUCHER, mohou odmítnout pouze osoby starší 65 let, handicapovaní, nezaměstnaní, samoživitelky či samoživitelé, těhotné ženy, osoby na mateřské a rodičovské dovolené a zaměstnanci na překážkách (tzv. zvláště zranitelné osoby a dále školy a školská zařízení zapsána do rejstříku škol a školských zařízení). Zároveň musí být dle zákona splněna podmínka, že osoba, které se tato výjimka týká, je objednavatelem zájezdu. Pokud je objednavatelem zájezdu jiná osoba, voucher není možné odmítnout, byť by mezi zvláště zranitelné osoby spadal jeden ze spolucestujících. Voucher je možné odmítnout nejpozději do 30 dnů od jeho obdržení.

Do kdy je voucher platný?

LEX VOUCHER je možné uplatnit pro nákupy zájezdů provedené do 31. 8. 2021 z aktuální platné nabídky, odcestovat však můžete i později, například až v roce 2022.

Na jaký zájezd mám v rámci voucheru nárok?

Máte právo na zájezd stejné nebo vyšší jakosti, než jaký jste původně zakoupil/a. V případě vyšší jakosti nového zájezdu po Vás nebudeme požadovat úhradu finančního rozdílu, pokud jste však dříve neodmítl/a naši nabídku zájezdu ve stejné jakosti.
Zájezd je stejné jakosti, pokud jsou splněny tyto podmínky:

  • stejný typ dopravy a dopravního prostředku (např. letecky),
  • stejná kategorie hotelu (např. 4*),
  • stejný typ stravování (např. all inclusive).

Co když voucher uplatním na zájezd z vaší nabídky, který však bude levnější než původní zájezd? Vrátíte mi finanční rozdíl?

V případě voucheru, který Vám nabízíme v souladu se zákonem LEX VOUCHER, vám na přeplatek vystavíme voucher, vrácení rozdílu bohužel není možné.

Vztahuje se možnost bezplatné změny zájezdu či uplatnění voucheru na všechny zájezdy ve vaší nabídce?

V případě volby bezplatné změny zájezdu můžete vybírat jakýkoliv zájezd z aktuální nabídky značek FISCHER a NEV-DAMA. Pokud se rozhodnete pro voucher, můžete si vybrat jakýkoliv zájezd z naší aktuální nabídky včetně zájezdů 3. stran (eTravel).

Kdo je oprávněný využít voucher?

Voucher není přenositelný a může být uplatněn pouze jeho oprávněným držitelem uvedeným na tomto poukazu. Změnu držitele poukazu je možné provést pouze písemně na pobočkách CK FISCHER / NEV-DAMA.

Budu moci uplatnit voucher na zvýhodněné First Minute a Last Minute zájezdy?

Ano, voucher lze využít i na First Minute a Last Minute nabídky.

Původní zájezd jsem zakoupil s akční slevou – je možné využít tuto slevu i na nový zájezd?

Časově omezené slevy bohužel nelze aplikovat na nově vybrané zájezdy.

Jakou mám garanci, že budu voucher moci uplatnit v případě, že bude mít vývoj situace negativní dopad na FISCHER GROUP?

Nemusíte se obávat, máme zázemí nejsilnější cestovní skupiny v ČR. Voucher je navíc plně pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře.

Výše uvedené informace vycházejí z platné legislativy a z informací státních orgánů, které máme k dispozici ve chvíli zveřejnění a které jsou považovány za důvěryhodné. Naše společnost nemůže převzít záruku za správnost a úplnost informací, ani odpovědnost za případné škody. Krizové situace jsou často velmi nepřehledné a mohou se rychle změnit.

×

Abychom Vám mohli spravovat Vaše oblíbené zájezdy je nutné se registrovat a nebo přihlásit

Nebo se můžete zaregistrovat Zapomněli jste přihlašovací údaje?