NEV-DAMA a.s.

  • Informace k zájezdu

Informace k zájezdu

Soubor služeb cestovního ruchu, které jsou Vám nabízeny, představují zájezd podle zákona č.  159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, který provádí směrnici (EU) 2015/2302.

Budete moci uplatnit veškerá práva, která pro Vás vyplývají z právních předpisů Evropské unie týkajících se zájezdů. Cestovní kancelář FISCHER, a.s., IČ: 261 41 647, se sídlem Na Strži 1702/65, Praha 4, Nusle, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.: B 6304, ponese plnou odpovědnost za řádné poskytnutí služeb zahrnutých do zájezdu.

Cestovní kancelář FISCHER, a.s., IČ: 261 41 647, se sídlem Na Strži 1702/65, Praha 4, Nusle, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.: B 6304 má ze zákona povinnost zajistit ochranu pro případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka), na základě které Vám budou vráceny uskutečněné platby za služby, které Vám nebyly poskytnuty z důvodu jejího úpadku, a pokud je součástí zájezdu doprava, bude zajištěna Vaše repatriace.

Základní práva zákazníka podle zákona č. 159/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

  1. Před uzavřením smlouvy o zájezdu obdrží zákazník všechny nezbytné informace o zájezdu podle   § 9a zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, tj. např. místo určení cesty nebo pobytu, dopravní prostředky, ubytování, stravování a další.
  2. Cestovní kancelář odpovídá zákazníkovi za řádné poskytnutí všech cestovních služeb zahrnutých ve smlouvě o zájezdu.
  3. Zákazník obdrží telefonní číslo pro naléhavé případy nebo údaje o kontaktním místu, kde se může spojit s cestovní kanceláří nebo cestovní agenturou, která zprostředkovala prodej zájezdu.
  4. Zákazník může s přiměřeným předstihem a případně po uhrazení dodatečných nákladů postoupit smlouvu o zájezdu na jinou osobu.
  5. Cenu zájezdu lze zvýšit jen v případě konkrétního zvýšení nákladů (například cen pohonných hmot) a pokud je to výslovně stanoveno ve smlouvě o zájezdu, a to nejpozději 20 dní před zahájením zájezdu. Překročí-li cenové zvýšení 8 % ceny zájezdu, může zákazník od smlouvy odstoupit. Vyhradí-li si cestovní kancelář právo na zvýšení ceny zájezdu, má zákazník v případě snížení příslušných nákladů právo na slevu z ceny zájezdu.
  6. Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) a získat zpět veškeré platby, pokud došlo k výrazné změně jakéhokoli zásadního prvku zájezdu, s výjimkou ceny. Pokud cestovní kancelář před zahájením poskytování zájezdu tento zájezd zruší, má zákazník právo na vrácení ceny zájezdu a případně na náhradu škody.
  7. Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) před zahájením zájezdu, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu (například vyskytnou-li se v místě určení cesty nebo pobytu závažné bezpečnostní problémy, které by mohly zájezd ovlivnit).
  8. Zákazník může před zahájením poskytování zájezdu od smlouvy odstoupit, pokud zaplatí přiměřené a zdůvodnitelné odstupné (storno poplatek).
  9. Pokud nelze po zahájení poskytování zájezdu poskytnout jeho podstatné prvky v souladu se smlouvou, musí být zákazníkovi nabídnuto vhodné náhradní řešení bez dalších nákladů. Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku), pokud nejsou služby poskytovány v souladu se smlouvou, přičemž tato skutečnost podstatně ovlivňuje plnění služeb zahrnutých do zájezdu a cestovní kancelář neposkytla vhodné náhradní řešení.
  10. V případě neposkytnutí nebo nesprávného poskytnutí služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu má zákazník právo na slevu z ceny zájezdu, náhradu škody nebo obojí.
  11. Cestovní kancelář má povinnost poskytnout pomoc, pokud se zákazník ocitne v nesnázích.
  12. Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku, bude zákazníkovi vrácena zaplacená záloha nebo cena zájezdu včetně ceny zaplacené za poukaz na zájezd v případě neuskutečnění zájezdu, nebo rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že k úpadku došlo po zahájení poskytování zájezdu. Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku po zahájení poskytování zájezdu a je-li součástí zájezdu doprava, bude zajištěna repatriace zákazníka. Cestovní kancelář FISCHER, a.s., IČ: 261 41 647, se sídlem Na Strži 1702/65, Praha 4, Nusle, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.: B 6304 si zajistila ochranu pro případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka) u subjektu ERV Evropská pojišťovna, a. s., IČ:49240196, se sídlem Křižíkova 237/36a, 186 00 Praha 8, kontaktní údaje: tel.:+420 221 860 860, fax:+420 221 860 100, email: klient@ERVpojistovna.cz. Na tento subjekt se zákazník může obrátit v případě, že byly služby odepřeny z důvodu úpadku cestovní kanceláře.

Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2302 je provedena v českém právním řádu zákonem č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění zákona č. 111/2018 Sb., a § 2521 až 2549a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění zákona č. 111/2018 Sb., dostupnými na webových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz); tato forma zveřejnění má informativní charakter.

Aktuality
×
28. 02. 2020 NOVÉ

Situace ohledně koronaviru

VÁŽENÉ KLIENTKY, VÁŽENÍ KLIENTI,

situaci ohledně výskytu koronaviru v některých oblastech Itálie bedlivě sledujeme. Jsme v kontaktu s tamními úřady, Ministerstvem zahraničích věcí ČR i s našimi spolupracovníky přímo na místě.

Nejčastější dotazy a další užitečné informace naleznete zde.

28. 02. 2020 NOVÉ

Náhrada výdělku v případě karantény

V případě, že skončíte v karanténě (ať už v cizině nebo po návratu do ČR), máte nárok na náhradu výdělku. Dle zákoníku práce a dalších norem vyplácí prvních 14 dní zaměstnavatel jako u pracovní neschopnosti pro nemoc a náhrada se rovná 60 % průměrné mzdy či platu. Zaměstnavatel musí vaši nepřítomnost v práci omluvit.

28. 02. 2020 NOVÉ

Storno zájezdu

Zimní střediska v Itálii fungují naprosto bez omezení. Podmínky pro bezplatné stornování zájezdů tedy nebyly naplněny a storno dál podléhá všeobecným obchodním podmínkám CK (výši odstupného najdete na smlouvě o zájezdu). Klientům, kteří přesto chtějí zájezd do Itálie stornovat, nabízíme vrácení peněz za nevyužité skipasy, v takovém případě je pak stornopoplatek 100 %. Na bezplatné storno zájezdu je dle prohlášení Ministerstva pro místní rozvoj nárok pouze v případě cest do oblastí, které byly přímo uvaleny do karantény.

28. 02. 2020 NOVÉ

Situace ve Valle d'Aosta

Dle oficiálního vyjádření tiskové kanceláře regionu Valle d'Aosta byly testy všech osob s podezřením na koronavirus negativní. V regionu byla zřízena krizová jednotka a pokračují monitorovací a preventivní opatření. Do této oblasti spadají lyžařská střediska Cervinia / Zermatt, Courmayeur, Monterosa Ski a La Thuile.

28. 02. 2020 NOVÉ

Aktuálně z oblasti 3 Zinnen

Jižní Tyrolsko není z hlediska výskytu koronaviru dle oficiálních informací v současnosti klasifikováno jako riziková oblast. Situace je klidná. Příjezd a odjezd do destinace probíhá běžným způsobem, veřejná doprava funguje zcela normálně. Všechny skiareály jsou v provozu a není důvod rušit lyžařskou dovolenou.

Do této oblasti spadají střediska: Alta Badia, Kronplatz / Plan de Corones, Reinswald, Sextner Dolomiten - Alta Pusteria, Speikboden / Klausberg, Val Gardena / Alpe di Siusi, Val Senales a Valle Isarco.

27. 02. 2020 NOVÉ

Situace v oblasti Trentina

Dle oficiálních zpráv není oblast Trentino ohroženou destinací, na jejím území se nenacházejí žádné osoby infikované koronavirem. Veškeré služby jsou zde v provozu (lyžařské areály, ubytovací kapacity, restaurace, bary i zábavná zařízení). Problém není ani s příjezdem či odjezdem, není přerušována doprava a nejsou rušeny spoje.

Do této oblasti spadají lyžařská střediska Alpe Lusia / San Pellegrino, Folgaria / Lavarone, Madonna di Campiglio - Pinzolo, Marilleva / Folgarida, Monte Bondone, Paganella, Pejo, San Martino di Castrozza / Passo Rolle, Val di Fassa e Carezza a Val di Fiemme / Obereggen.

Více informací naleznete na oficiálních stránkách Trentina.

×

Abychom Vám mohli spravovat Vaše oblíbené zájezdy je nutné se registrovat a nebo přihlásit

Nebo se můžete zaregistrovat Zapomněli jste přihlašovací údaje?