NEV-DAMA a.s.

Test pro naše klienty již od 490 Kč

K našim zájezdům vám nabízíme test na COVID-19 za nejlepší cenu na trhu a navíc s rychlým výsledkem do pár hodin!

Nejlepší cena

  • PCR test 990 Kč, antigenní test 490 Kč
  • Možnost až 2 testů na osobu
  • Storno testu při změně semaforu 0 Kč

Rychlý výsledek

  • PCR cca 90 min, antigenní test 25 min
  • E-mailem, v mobilní aplikaci či osobně
  • Platný v ČR i zahraničí

VIP testovací stanoviště

  • GO parking u letiště v Praze
  • Otevřeno denně od 8 do 18 h

Poloha testovacího stanoviště

Často kladené dotazy

Jak službu zakoupím?

Během objednávky zájezdu stačí zaškrtnout službu dle výběru:

  • test PCR Covid-19 před odjezdem,
  • test ANTIGEN Covid-19 před odjezdem,
  • test PCR Covid-19 po návratu.

Informaci, zda musíte podstoupit před cestou do cílové destinace PCR test nebo vám postačí antigenní test, pro vás pravidelně aktualizujeme zde.

Celková cena zájezdu bude navýšena o 490 Kč nebo 990 Kč (dle typu testu) za každé testování.

Mohu se nechat v rámci jednoho zájezdu testovat víckrát?

Ano. Službu je možné zakoupit až dvakrát pro každou osobu, která s námi cestuje na dovolenou – testování před odjezdem z ČR a po příjezdu do ČR. Každé jednotlivé testování stojí 490 Kč nebo 990 Kč (dle typu testu).

Je testování vhodné také pro děti?

Ano. Služba je určena pro všechny naše klienty včetně dětí. Cena pro dospělé i děti je stejná – 490 Kč nebo 990 Kč (dle typu testu).

Co když se změní vstupní podmínky a testování již nebude nutné? Mohu službu zrušit?

Zakoupenou službu můžete ZDARMA zrušit do 21:00 večer den před odjezdem/příjezdem. V den odjezdu/příjezdu ani zpětně službu zrušit nelze a podléhá 100% stornu.

Kde přesně testování probíhá a jak se tam dostanu?

Testovací stanoviště se nachází na místě GO parkingu cca 2,3 km od letiště v Praze. Vjezd k testovacímu stanovišti je samostatný mimo vjezd do GO parkingu.

Je nutné zajistit si vlastní dopravu. U testovacího stanoviště je cca 40 volných míst pro parkování.

Musím se na testování dopředu objednat?

Ano, před příjezdem na testovací stanoviště je třeba mít zarezervován datum a čas testování. Pro rezervaci se obraťte na svého prodejce. Po provedení rezervace termínu vám přijde potvrzovací e-mail na adresu uvedenou na smlouvě o zájezdu.

Prosíme, dostavte se na testovací stanoviště v dohodnutém čase, jen tak můžeme zajistit vaše včasné a rychlé odbavení. Kapacita testovacího místa je omezena.

Jak testování probíhá?

Na místě je nutné předložit doklad o zakoupení testu, který je uvedený na vaší smlouvě o zájezdu. Před odběrem doporučujeme hodinu nejíst, nepít a nekouřit a vyvarovat se tak možnosti, že výsledek bude neprůkazný a testování bude nutné opakovat. Test je proveden výtěrem z nosohltanu proškolenou osobou během pár minut.
Výsledek PCR testu obdržíte e-mailem nebo do mobilní aplikace YOTI do 90 minut (platí v případě testování v den odjezdu). Pokud testování neprobíhá těsně před odjezdem, výsledek může dorazit v průběhu několika hodin.
Na výsledek antigenního testu vyčkáte cca 25 minut.

Kdy se můžu nechat otestovat?

Testovací stanoviště je otevřeno denně od 8 do 18 hodin, některé dny je otevírací doba prodloužena od 4 do 22 hodin. Otevírací dobu si můžete ověřit na telefonních číslech 773 758 115 a 773 758 116.

Za jak dlouho a v jaké podobě dostanu výsledek testu?

Výsledek PCR testu obdržíte cca do 90 minut (v případě PCR testu je někdy třeba počítat s větší časovou rezervou pro vyhodnocení testu - výsledek může dorazit v rámci několika hodin) prostřednictvím e-mailu nebo do mobilní aplikace YOTI (s přístupem do systému laboratoře, kde si můžete certifikát stáhnout), případně i osobně přímo u testovacího stanoviště.

Na výsledek antigenního testu vyčkáte cca 25 minut.

Pro PCR test doporučujeme stáhnout aplikaci Yoti (ke stažení pro iOS a Android), díky které obdržíte informaci o výsledku testu i certifikát přímo do mobilní aplikace.

Při vstupu do země se můžete prokazovat elektronickou verzí výsledku testu nebo si ho vytisknout (či se vrátit na testovací stanoviště a nechat si potvrzení o výsledku testu vytisknout tam). Před odjezdem si ověřte, jakou formu výsledku testu cílová destinace vyžaduje.

Co když mi vyjde pozitivní antigenní test? Má stejnou váhu jako PCR test?

V případě pozitivního výsledku antigenního testu se tato skutečnost okamžitě hlásí na hygienu a není možné odjet na dovolenou. PCR test, které by následoval, neovlivní výsledek pozitivního antigenního testu.

U antigenního testu je větší pravděpodobnost falešné pozitivity, proto doporučujeme spíše PCR metodu i v případě, že ji cílová destinace nevyžaduje, ale akceptuje.

Co když budu pozitivní a nebudu moci odjet na dovolenou? Vrátíte mi peníze?

Pokud máte od nás zakoupeno rozšířené pojištění C+, v případě pozitivního výsledku testu máte zajištěno proplacení nákladů na zájezd (spoluúčast 20 %).

Náklady na spoluúčast ve výši 10 %, které vám vzniknou při nahlášení škody na pojišťovně, vám kompenzujeme ve formě voucheru na nový zájezd s platností 1 rok (do stornopoplatků se nezapočítává pojištění a cena využitých testů). Podmínkou je zakoupit k zájezdu cestovní pojištění C+ od ERV Evropské pojišťovny, zaslat písemné storno zájezdu nejpozději první den zájezdu, prokázat se potvrzením od pojišťovny o pojistném plnění a pozitivním výsledkem PCR testu z jakékoli akreditované laboratoře.

Více o pojištění C+.

Můžu bezplatně zrušit test po příjezdu, pokud mi test před odjezdem vyjde jako pozitivní?

Pokud je zákazník otestován před odjezdem jako pozitivní a má již zaplacený test i po příjezdu, může ho bezplatně zrušit (do 21:00 večer den před příjezdem). Je třeba informovat včas prodejce, aby objednaný test zrušil a vrátil poté zákazníkovi zaplacenou částku za nevyužitý test po příjezdu.

Mám zájem o mobilní aplikaci pro snadné testování. Jak na to?

Stáhněte si do vašeho mobilního zařízení aplikaci Yoti (ke stažení pro iOS a Android). Vyplňte vaše údaje, nahrajte do aplikace vaši fotografii a fotografii vašeho cestovního dokladu - poté získáte elektronický "cestovní pas". Zkontrolujte prosím, že máte vyplněny kompletní osobní údaje včetně nahraných a schválených dokumentů, jinak nebude možné aplikaci na místě odběru použít.

Po příchodu k testovacímu stanovišti stačí aplikaci spustit - pracovník testovacího stanoviště si z ní naskenuje váš QR kód a odebere vzorek. Výsledek testování vám přijde přímo do aplikace.

Přehrát video s ukázkou testování s aplikací Yoti.

Pokud o mobilní aplikaci Yoti nemáte zájem, nevadí. Před testováním předložíte cestovní smlouvu se zakoupenou službou, pracovník testovacího stanoviště zkontroluje vaše údaje a provede testování. Výsledek vám přijde prostřednictvím e-mailu (s přístupem do systému laboratoře, kde si můžete stáhnout certifikát).

Platí výsledek testu pouze v ČR nebo i v zahraničí?

Výsledek provedeného testu obdržíte v českém i anglickém jazyce a můžete se jím prokázat u nás i v zahraničí.

Je test spolehlivý? Kdo ho provádí?

Testy provádí certifikovaná laboratoř: NL - BioLAB s.r.o. testy FRANKD SARS-CoV-2. Jde o jeden z nejspolehlivějších testů na trhu, který je schválen Ministerstvem zdravotnictví i hlavní hygieničkou ČR. Testy mají 99% procentní spolehlivost. Při zjištěné pozitivitě odběrové místo dává kompletní informační podporu klientům, jak dále postupovat.

Jaký je telefonní kontakt na testovací stanoviště?

Kontaktní tel. číslo je 773 758 115 a 116.

×

Abychom Vám mohli spravovat Vaše oblíbené zájezdy je nutné se registrovat a nebo přihlásit

Nebo se můžete zaregistrovat Zapomněli jste přihlašovací údaje?